Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
1. Zboží zakoupené přes e-shop můžou zákazníci vracet do 14ti dnů od přijetí zásilky. Zboží zakoupené na prodejně zaslat na adresu e-shopu nelze.
2. Pro vrácení poštou budete potřebovat dva důležité dokumenty– fakturu a vytištěný a vyplněný formulář VRÁCENÍ ZBOŽÍ (DOC). Oba dokumenty prosím vložte do balíku společně se zbožím, které si přejete vrátit.
3. Zboží doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
4. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
5. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.
Ing. Martin Barot
Pode Zdí 141/3
748 01 Hlučín
mail: martin.barot@seznam.cz
mob.: +420 724 995 587
6. Po tom, co k nám dorazí zásilka se zbožím i všechny potřebné dokumenty, vám nejpozději do 14 dní vrátíme peníze.
Reklamace zboží
1. Jestliže chcete reklamovat zboží z e-shopu prosíme o zaslání na níže uvedenou adresu.
2. Připravte si nejprve dva důležité dokumenty– fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a REKLAMAČNÍ PROTOKOL(DOC). Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.
3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
4. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.
Ing. Martin Barot
Pode Zdí 141/3
748 01 Hlučín
mail: martin.barot@seznam.cz
mob.: +420 724 995 587
5. Kolegové z našeho reklamačního oddělení vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.